Month: February 2013

  • 睇完OSCARS 好激動    電影好動人   因為係巨量人數的生命血汗智慧心靈   傾盡一生積蓄  淘盡心思  用盡一生運氣   才可有一個無悔追夢的機會     導演老婆家人簡直係超偉大

    做導演的人又自我    沉醉於自己的世界就咩都唔理
    工時超長     工作又需要100%全情投入
    工作好複雜    要認識唔同的人
    又有好多妙齡女郎   為上位咩都肯
    佢既世界 你又融入唔到
    真係EQ少D   決心少D都唔得
    加油呀    兩位
  • 感人的婚禮

  • 所有人的說話 對我來說都好像噪音咁討厭 好憎人起交通工具傾電話 迫人地聽 好乞人憎

  • 你已經長大了 不再屬於呢個地方了 把這裡留給21歲的自己吧 那個青澀的活在天堂般快樂 天使般微笑的自己

  • 一切都因為時候到了 無可抗拒

  • Www 難過不是罪 慢慢的難過 慢慢的流淚 慢慢的明白 慢慢的接受失去 慢慢的看看自己多富有

  • 我要開心笑 我要活下去

  • 山景車站

    有隻飛蛾陪我搭巴士

  • 我開始察覺到我咁辛苦咁失

    因為我的人生不斷為人付出

  • 2013 情人節

    我在kamkam 家和姐妹一起過 好warm 但我有我的路 我喜歡的 是有原因 是美的 不一定只有基督徒才高人一等