March 27, 2011

  • 面對過去的黑暗    最重要是可以好肯定的同自己講  「因為耶穌已經更新我的生命  現在的我已經不再一樣了」

     

    星期一要去interview了  因為星期三要講talk都無咩時間預備

    不過我都知interview會問我d咩   因為我諗個機構好concern join的人情緒係唔係好穩定

    所以都有問有無曾經患過精神病的紀錄  我自己墳form個時都想隱瞞  因為我都覺得過去唔係咁光彩

    但係我諗都係老老實實講   厄到人  但係神都知我講大話架啦   豈不知你去到去唔到是在於神  不是在於人嗎 

    同埋人始終要面對過去  同埋最重要係過去對現在的我有咩意義

     

    我在medical form tick 曾經患過的病   tick  哮喘   氣管炎  tick得好輕鬆    但係我發覺自己唔想俾人知我以前有患過eating disorder    其實我係咪都係一樣歧視精神病康復者呢    點解我唔想tick呢

    我13歲的時候患上心因性厭食症

     一直都唔肯食野    每日靠飲水同聞食物的香味    同埋飲醋水令自己失去胃口

    原因係我討厭軟弱的自己   我討厭自己做唔到最好  溫書成日都訓著  做唔曬d野  

    我討厭被身體控制的感覺    唔鍾意自己咁軟弱    我要用意志力贏身體     別人可以做到溫書唔訓著  我都可以

    同埋我覺我 自己對腳真係好粗好唔靚    我唔滿意   我要控制身體   無野係努力的人得唔到的   別人有的  我努力都可以有

     

    唔肯食野之餘  我仲唔肯坐   起屋企就企住溫書  唔俾自己咁舒服   唔俾自己訓著

    我覺得係好個人的事  但係令到我家人好傷心

     

    我爸爸係廚師  佢因為想我食野  煮過好多唔同的野俾我   我掂都唔掂     

    為左我   爸爸仲改變左一路以來的煮食習慣  一滴油都唔落  就係想我食少少野

    當時學校老師將我的case交左俾一個註校社工  社工提出要我去見精神科醫生

    我仲記得我爸好激動咁話  我個女無病唔駛睇個d醫生  

     

    之後3年我都要去油麻地見政府的醫生    我記得我第一次去個日間醫院   

    見到d  hyperactive的小朋友     真係嚇親我同我媽咪   同埋我覺得d小朋友的家長真係好慘

    好受小朋友個病折磨   我再望下我阿媽   覺得佢要為我咁受罪真係好慘

    連我阿哥都因為無辦法令我食野   而絕望到喊

    我唔食野  脫了很多很多的頭髮    有一次半夜溫書  突然之間成個人跌左落地   完任動彈不得    好彩阿哥起屋企    我心入面叫  阿哥  快d出黎   我暈左起廳    但係叫唔出   

    我阿哥起房衝出黎    但係我唔想衰俾佢睇  佢出黎之前我就已經用意志力扒返起身  

     

    最後我是怎樣康復的呢   

    我有一天企起身的時候     發覺自己一企起身就跪低左     我突然好驚自己一世都行唔到路  個感覺好恐怖    我就諗起我中學班主任話  對腳係要黎行  唔係要黎睇

    我就同神講   對唔住呀   我真係好想可以行得返

    因為驚會行唔到   之後我就開始食返野

    醫生話  我因為長期的不食  而有輕微的骨質疏鬆   叫我做d負重運動

    所以我就開始了我10年的柔道生涯   仲拎左不少的獎    同埋有斑好好的師兄姐

    到今日   我兩份工都係靠對腳搵食   仲要行好長鐘數   我好感謝主俾我有強壯的腳  

        

    到底我而家係點睇我自己呢    點面對自己的軟弱呢   

    係唔係用耶穌的眼光看我自己呢    我有沒有相信上帝看我甚好甚好呢    我能不能關愛自己呢

    就係明晚interview的重點了

    感謝主俾我勇氣同機會面對自己的過去       

     

Comments (1)

  • hey WWW, dunno if you remember me lah
    im your primary schmate
    jus happened to see your post.
    didnt know you went thru such stuff before…
    but i believe the past shapes our lives and makes us stronger.
    wish you all the best!
    add oil in your interview =)

Post a Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *