Month: April 2013

  • 今天  最後一次見輔導

    我知道自己仲有好多不足   亦不捨得起關鍵時刻停
    不過唔好用咁多錢喇
    你記住    你的錢只有靠自己賺     
    唔知自己想點     都會有出路既
    日日都好似死屍咁
  • 中大社工系收左我

    無人可以確定自己的前路正確 無悔 有進步就得

  • 4 月5 日

    剛剛一年了
    上帝一年前為我施行的神蹟
    我一世都唔會忘記
    我一生要歌頌上帝的憐憫
    我人生最有氣最迫切  最使我驚訝的禱告
    ‘主耶穌  憐憫我’ 
    我只講了這6個字    其他所有我已經講唔到
    多謝你為我們預備最好的PC HO
    多謝你陪伴保守
    多謝你明白我的心  主耶穌