Month: May 2013

  • 唔明點解牧師 同 阿 媽 阿哥 做咩要咁憎我

    言語真的很傷人

    但要活下去就一定要防止俾別人的冷言冷語所傷 點鬧都唔可以動氣 亦唔好當真 佢先入為主 覺得你唔掂 你幾努力做左幾多野 佢地都唔會睇到 佢地根本都覺得你唔達到佢的要求 講野都唔想講 佢都唔會明

    原來空間真係咁重要 責教同說教 只有壓迫感 迫不到一個真相 沒有耐性聽出你問題的人 根本唔駛問佢意見 因為一定唔岩你用

    為別人的言語傷心 真係一件好愚蠢的事

    記住 自己先可以令自己幸福 別人點對你 唔好在意 唔好奢望有人會唔judge 你地 對你好

    何必耳痛又心痛 斷聯絡啦

  • 2013年5 月23日

    明天便是我信主10周年了

    十年來    風風雨雨   主都同在  伴侶  祝福   指引   好感動

    希望可以寫一篇文紀念上帝這十年來為我行過的奇事   發過的憐憫   

     

    十年 !  ~~

  • 我仲有好多野想做呀

    想我唔做樹  E  師之前    教下中大  D學後  點認樹    同點CHECK 樹
    同ELLIS   DISCUSS 下PROMOTE  FRUIT BEARING NATIVETREE LIST 俾CUHK
       令中大鳥兒多D野食過冬呀陰公
    我唔想我學過D野  無得應用   起我腦度生草呀
    我想吸星大法過曬俾D師弟妹呀
    我想學映NATURE 相呀
    我想去TW 環島呀
    咁多野想做
    點算
    ROAR!!!!!
        
  • 今日很開心

    又有好多諗頭    諗到好興奮
    開PAGE  叫公屋小孩   就是草根       收集公屋舊照   開EXHIBITION
    我覺得自己簡直幸福過李嘉誠  感恩知足活動 
    PLASTIC BOTTLE POT  ELIM見到好想試新發明     
    EXCITED
    今天我好叻叻    化解左地球的一場浩劫
    SEND左EMAIL 同打左電話俾  XXX 的人LU
    希望松兄生活回歸平靜
    申冤在神     無問題既
    最緊要係我無對唔住人    人地對唔對得住我   天父知道
    就黎短宣  仲未寫NOTE 教祈禱
    我又真係好想重新開始為子茵禱40天    要把握機會
    5 月24 係信主10 周年  想寫紀念文
    有無時間呢? 
    我仲未REG SOCIAL WORK!!!! 
    ROAR    
    忙到死了
    2:15 AM  ZZZZZZZZZ
  • 18 .5 .2013

    16.5.2013 打左俾NOVIA
    18.5.2013 打左俾阿古
    感到自己是個幸運的人    攪到咁大件事仲有咁多朋友關心
    自己都要快D下定決心讀唔讀SOCIAL WORK
    再決定是否爭取宿TUTOR
    我應點REPLY   先夠體面     先可以挽回大家的關係
    求主指引我的前路   讀與不讀   住與不住
    天父   我以你的信實為糧
    你是奇妙策士    平安之主
     
    我倚靠獨行奇事的主
    今日祈禱很久   真的很爽
    前天見到子茵的POST   令我真的要求力量去完成40天祈禱
    今天很多領受    為左好多人祈禱   好開心
    又為了SLEEPLESS EVA祈禱   
    她說的話是真是從上主核的指引嗎
  • 17.5.2013

    祈禱果然係另一層次的事

    WA 太神奇了
    本來自己又開始用個腦諗方法幫自己 又開始諗到無曬計
    今日見朋友 佢地都問我發生咩事 聽完之後都係問我咁點算 我都唔知 未諗
    之後問始傾下COUNSELLING COURSE的功課 一年小事已經傾左我地7個鐘
    再晚D同人傾下D感情煩惱 先發覺真正的功課而家先開始 考真功夫

    一講到咁到肉的事 根本上堂學的野係完全無用的
    都係靠同理心 FEEL HER PAIN
    用曬D腦汁 諗下點梳理混亂思緒 

    原來發覺身邊的人有煩惱 就會唔記得左自己的煩惱

    最後係祈禱 雖然之前都辨清左好多思緒 有方向 有方法 有取捨
    但一祈禱 好似去左第二個氣氛咁 兩個人都喊曬 對件事好似有一個更深層的體會
    完全超越方法同想法 原則 係觸及心靈好深好深的真相 突然發覺之前用幾個鍾傾的頭腦分析 係有用 但層次太淺
    神竟然因為有兩個人祈禱而降臨到M記 

    神所賜的平安果然不是世人所賜的

    太神奇

  • 16 . 5. 2013 


    今日收到一個突如其來的消息 打亂了重大的計劃 簡直好似拍戲咁dramatic 但原來自己plan 左好耐 左諗右諗 做左咁多決定 都無平安 反而計劃被打亂 相信是上帝的介入 指引 令我很平安 因我知道佢會為我開路 

    而且 我以為以我現時的低落靈性加反叛心態 根本無可能經歷神的平安 

    點知 反而更深經歷到
    謀事在人 成事在神
    今日行到呢一步 唔係自己叻 
    一切都係神的恩典
    所以無咩好怨 

    神的道路高過我的道路

    我的好處不在你以外

    神開的門無人能關 關的門無人能開

    好感恩 呢件事上自己無負別人 輸咩都唔好輸誠信同風度 
    好感恩今次令我見到自己裡面有真實的信心

    願主帶領