Month: June 2013

  • 好奇怪 我不安 何方神性 是否無間道

  • 今天祈禱   我同神講

    我的渴望   只係搵人同我傾計 唔好論斷我  可以俾個善意的環境我傾訴
    原來真係咁難
  • 今天去YMCA祈禱  又祈了好久   好似以前上山祈禱咁狂喊一個鐘

    喊到個人好累    完成唔想講野    要祈的野已經祈曬     
    一觸及內心的失望   真係痛到無人明
    今日打俾牧師   我唔明點解佢永遠都好似將我諗到好差
    永遠都不斷糾正我   成日用D單單打打的語氣黎教訓我
    我講我D感受佢就好似好討厭咁
    俾人否定曬D感受  你痛咩姐痛  原來言語可以咁暴力
    完全唔理另一個人的感受   教訓人   
    原來人的感受被責備   被否定係咁痛
    原來會有咁既感受   亦幫唔到我
    因為我連真正問題都未講   已經俾人睇唔起   已經俾人教訓   被人單打緊
    唉    雖然明知牧師係為我好
    但我次次傾完計情緒起伏好大
    要用好多精力去 平衡返佢對我的負面評價    成日句STUPID起我腦海傷我的心   
    好`累`
  • 晨早流流已經嬲爆爆 被指摘observation 唔 pro 所以工作左年半都得唔到下屬尊重 你要show 到你既專業先可以贏到佢地尊重 我話 我同另外勤力個隊合作得好好

  • 要戰勝孤獨才可有真友誼
    其實我唔明
    要去到幾盡 要堅強到咩地步先做到
    又可以有真快樂

  • 唉 其實我點解會咁唔開心
    其實我都好想d朋友搵下我
    不過佢地忙既忙 拍拖既拍拖
    佢地搵自己d friend
    都唔搵你
    咁都明啦
    如果有d朋友永遠都係你約佢 佢唔約你 但你又見到佢約其他fd

    咁即係佢唔係懶約人 係有時間都唔想見你 想見其他朋友

    其實我都唔係對人好假 點解永遠都係我約fd 無 fd 約我

    約親任何學生聚會 生日會 都係我約
    打來就係叫我約聚會 好討厭

    義氣朋友 同玩樂朋友真係分得咁開
    有難來搵我 我都好欣慰 因為你信得我過
    但淨係有難先來搵我 平時就影都唔見 電話都無個 whatsapp 又唔覆
    然後又見到fb 同其他fd 常常去食去玩

    我都好想有人珍惜下我的友誼

    原來咁樣被人遺忘 不被珍惜 都幾傷人

    只怪你唔係別人最好的朋友

  • 有個不知明人士起XANGA ADD 我FD    好驚   但又無辦法唔俾D陌生人  入XANGA   唉

  • Facebk 是好用在多人即時回應 但xanga 是寶箱 不用常看 但在心中

  • 琴晚同師母又起度 debate 信點解要傳福音 又係同我爭論 天堂地獄

    我好辛苦

    其實我係唔係一個基督徒 起唔起教會服事 同基督徒定唔係基督徒結婚 已經唔係最重要 最重要係我人生的每一天都可用基督的精神過

  • Xanga 最後一個月

    我要寫多d

    人生呀

    到底路怎樣走才會快樂

    我一定會快樂的