June 9, 2013

  • 唉 其實我點解會咁唔開心
    其實我都好想d朋友搵下我
    不過佢地忙既忙 拍拖既拍拖
    佢地搵自己d friend
    都唔搵你
    咁都明啦
    如果有d朋友永遠都係你約佢 佢唔約你 但你又見到佢約其他fd

    咁即係佢唔係懶約人 係有時間都唔想見你 想見其他朋友

    其實我都唔係對人好假 點解永遠都係我約fd 無 fd 約我

    約親任何學生聚會 生日會 都係我約
    打來就係叫我約聚會 好討厭

    義氣朋友 同玩樂朋友真係分得咁開
    有難來搵我 我都好欣慰 因為你信得我過
    但淨係有難先來搵我 平時就影都唔見 電話都無個 whatsapp 又唔覆
    然後又見到fb 同其他fd 常常去食去玩

    我都好想有人珍惜下我的友誼

    原來咁樣被人遺忘 不被珍惜 都幾傷人

    只怪你唔係別人最好的朋友

Post a Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *